joi, 24 iunie 2010

Flori, agrafe si alte incercari!

Dupa cum spuneam inca de ieri, am tot lucrat in ideea de experiment, caci pana ieri  nu am mai facut agrafe cu flori sau cercei din fetru. Ce sa spun, rezultatul e satisfacator din nou, imi place tot ceea ce a iesit si voi face de acum mult mai multe produse pe linia aceasta...In curand urmeaza si vacanta de vara pentru tzuki333 (adica magazinul de pe Breslo), asa incat, daca vor fi ceva doritori de produse, va fi bine sa luam legatura prin intermediul blogului.
So watch and enjoy!
A, mi-ar placea sa aud si ceva opinii...poate trebuie imbunatatit ceva, adaugat, schimbat, resize-at,etc




5 comentarii:

  1. Sunt dragute! Eu ti-as propune sa folosesti si combinatii de culori mai vesele,la agrafe. :)

    ..e doar o idee. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru comentarii! da, incerc si mai vesel de atat, deocamdata doar culorile astea au fost disponibile, dar ...facem rost! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie i-mi plac toate si nu cred ca trebuie inbunatatit nimic pentru ca i-si gasesc rostul la orice combinatie!pupicei draguta si continua tot asa!

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea sa iti placa si...

Related Posts with Thumbnails