joi, 8 iulie 2010

Dulceata de trandafiri...

As fi vrut sa pun o poza cu un borcanel plin cu dulceata de trandafiri pe care l-am primit ieri...stateam si ma intrebam, in timp ce savuram dulceata: exista ceva mai bun??? in momentul asta nu cred...dintotdeauna am ADORAT dulceata din petale de trandafir si in cazul de fata dulceata pe care o am in borcanel e facuta de o foooarte buna gospodina!
In fine, nu ca ar avea legatura cu trandafirii - poate doar cu lacramioarele, tot flori, nu? -, azi va arat ce idei traznite mi-au mai venit alaltaieri...
Watch!
 Galetusa de fatza are 4 cm inaltime, e decorata manual si costa 12 lei. E doar pentru floricele uscate care au nevoie de atentie...

2 comentarii:

  1. Mai bun decat dulceata de trandafiri? Cred ca dulceata de visine...mmmmmmm.....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eee, gusturile nu se dicuta! si cea de visine imi place, dar trandafirii....DIVINI!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea sa iti placa si...

Related Posts with Thumbnails