vineri, 9 iulie 2010

Minuni din samburi...

Am primit ceva foarte pretios zilele astea: o punga plina cu samburi de piersica si de caisa sculptati si taiati, slefuiti, samburi la care cineva pe care nu l-am cunoscut, dar mi-ar fi placut, i-a lucrat zile in sir...am facut din samburii acestia un set (o bratara si o pereche de cercei) si cu siguranta voi mai face multe lucruri, insa acum voi posta trei cosulete minunate, nu mai mari de 1.5 cm, lucrate din aceiasi samburi...imi inchipui cata rabdare, ce migala, ce dorinta de a crea ceva unic au stat in spatele acestor minunatii!

6 comentarii:

  1. Chiar adevarate minuni............felicitari!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc! imi pare rau ca persoana care trebuie felicitata nu mai traieste, dar ma bucur ca pot aduce la lumina putin din munca lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. interesata de un schimb de banner sau link?

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveam un verisor pasionat de bijuterit, sau cum sa zic...inventase niste masinarii de impletit satma, plasa fina de tot, sau de facut diverse accesorii.
    Facea adevarate minuni din metal, aluminiu, margele, dar si din samburi de piersica taiate pe jumatate transversal din care forma brose cap de pisica.
    Acesti samburi mi-au adus aminte de el..eram o copila cand l-am vizitat in Bucuresti. A plecat (fugit) in SUA si-a murit pe mi se pare acolo.
    Gata, nu ma mai intreb de unde am pasiunea pentru a crea bijuterii hand-made...vine din familie :)
    Ai putea modela niste floricele in interiorul cosuletelor si cateva frunzulite.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pentru idee, o sa tin cont de ea ,e super!!! imi place mult ceea ce faci, ma bucur ca ne-am imprietenit!!!

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea sa iti placa si...

Related Posts with Thumbnails